Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Home » Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru nie jest dla nas żadnym problemem, bowiem klient ma pełne prawo reklamować towar lub dokonać jego zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w tym drugim przypadku bez obowiązku podawania przyczyny (niemniej bylibyśmy wdzięczni za taką informację, aby móc ją wykorzystać przy ulepszaniu oferty sklepu oraz sposobu jego funkcjonowania).

Reklamacje
  1. Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
  2. Formularz reklamacyjny/zwrotu dostępny na naszej stronie należy dokładnie wypełnić Można go przesłać na sklep@animalix.pl z dopiskiem reklamacja/zwrot. Reklamacje bez wypełnionego formularza lub z błędnie wypełnionym nie będą uwzględniane. UWAGA: w opisie reklamacji prosimy podać czy jest to reklamacja czy zwrot towaru.
  3.  Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
    Animalix.pl
    ul. Łódzka 123B, 87-100 Toruń
    4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
    5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie  wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
    6. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej. Możecie Państwo skorzystać z naszego Szybkiego zwrotu gdzie jego koszt w wysokości … w przypadku uznania reklamacji nie będzie od Państwa pobierany.
    7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.